JAK NAKUPOVAT

Vyhledávat zboží lze buď zadáním názvu konkrétního zboží či výrobce do vyhledávací kolonky (v pravém horním rohu), nebo pomocí výpisu kategorií. Jednotlivé zboží lze jednoduše uložit do seznamu přání pro pozdější nákup nebo vložit rovnou do košíku.

Po vložení všech částí objednávky do košíku obdržíte nabídku kombinací platby a dopravy, z níž si můžete zvolit tu, která vám vyhovuje nejvíce.

O odeslání balíčku budete informováni pomocí e-mailu. Při přebírání balíček zkontrolujte a případné poškození nahlaste rovnou řidiči.

Pokud si nejste nějakým krokem jisti, nebojte se nás kontaktovat ZDE.

DALŠÍ TIPY:

1. Jak uplatnit slevový kupón

Vyberte si své zboží a vložte ho do košíku. V košíku najdete pod spoupisem zboží políčko pro vložení slevového kupónu a potvrďte. Pokud jsou splněnny všechny podnínky pro uplatnění slevy, ihned uvidíte cenu zboží sníženou
o slevu z kupónu. Získáte tak okamžitý přehled o výsledné ceně za zboží a jistotu, že sleva byla uplatněna.

2. Možnosti platby

V našem internetovém obchodě akceptujeme tyto způsoby platby:

- hotově/kartou na pobočce ZDARMA

- převodem ZDARMA

- PayPal ZDARMA

- kartou ZDARMA

- dobírkou 49Kč

3. Možnosti dopravy pro Česko

Pro svoje zboží si můžete zvolit následující způsoby doručení:

- osobní vyzvednutí na prodejně ZDARMA

- Česká pošta 149Kč

- DPD 129Kč

- Zásilkovna 99Kč

5. Sledování zásilky

Pokud potřebujete znát bližší informace o stavu a termínu dodání Vaší objednávky, vložte číslo balíčku, které Vám přišlo do e-mailu, do jednoho z následujících odkazů, podle dopravce. Popřípadě použijte uvedené telefonní číslo.

- Česká pošta tel: 840 111 244

- DPD tel: 225 373 373

- Zásilkovna tel: 216 216 516

6. Jak reklamovat zboží

Reklamovat zboží můžete u nás na pobočce v Brně nebo pomocí on-line formuláře ZDE.